Tuesday, August 26, 2014

with love~alya

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum.


pagi tadi dpt whatsapp nie..
dri my besties.
^^, 
i read and read again..
about 5 times or more ???
last2..rase nak nanges. 
touching.
tapii....control jugak sbb time tuu lam car.
ade ma, along, n nenek.
kan pelik lak nape aku tetibe nanges.
^^, hee
 tetibe engat smua kisah2 lame..
hehe..
that moment.

aku cume bleh teman dy time derma darah tu..
nak derma jugak..tp darah x cukup sbb 
aku pon baru je derma darah jugak..
x sampai 4 bulan lagi...
so, tepakse laa nengok aje org laen.

mase tuu kempen derma darah sempena sambutan jubli intan.
and... mse dy tengah derma tuu..
ade sorang mamat nie..hensem bahh..
hahaha.
okayy..
jeling2 je. 
:D

aku mengada p angkat bag darah tuu, tunjuk dekat dy..
apelagi.. dy rase mcm nak pitam.
nak muntah.

* sbb dy x cukup tdo sbnrnye..

uhuhu.. that moment. never be erased from my memory.

^^,



then aku reply dgn gamba di atas.
sweet x aku ??
huhu.

mengada betol aku nie...
tapi..tulus dari hati.

^^,



i'm only human

thats all. ^^,

with love,
~alya~




0 comments:

 
;