Tuesday, August 26, 2014

inspirasi untuk update blog ^^,

bismillahirrahmanirrahim.
assalamualaikum.

mesti pelik kan, rajin pulak aku update blog nie byk2.
:D

sbnrnye.. aku still mls.
tp aku was inspired by yasmin huncwink.
arwah sbnrnye.

dia sebaya ngn aku.
meninggal sbb accident ... 
dia, dan lagi 2 org kawan dia meninggal.
x sempat amek spm.

aku baru je tau pasal dia nie.
nila terbace blog dia..
rase nak tau ape yg dah jadi.
so, satu per satu entry dia aku bace.
*tapi x smua
rupenya, dia sorang yg sgt menarik.
kalau nak tau pasal dia...
pakcik google setia berkhidmat.


mase 2012, sbnrnye,
dia jadi trending tau. 
sbb, dia ade post gamba pasal buku yg menceritakan kematian.

smua nya as hints yg dia dah nk pergi.

*try cari gamba dy td.. tp susah nk jumpe.
so, pandai2 la cari sendiri ye.


nie lah dia...Yasmin Johan Huncwink.
cantik kan ??

^^,

then, aku terfikir, what about my ending ???
wallahu'alam.

disebabkan kejadian ni...
aku rase nak update pasal personal.,
tentang kawan2, family, my life..
semoga bila aku xde nanti...
blog aku jadi jem...
sbb smua org nak tau sape atilia athira
hahaha.
bengong aku..
fikir pelik2.
kahkahkah.

^^,

jadi..
sebolehnya, aku nak post byk2..
before kuliah aku start.
next week lahh..
t klau dah ade kelas, x sempat sgt nak update.
nak nak klau line mcm siput. lagi lahh..
^^,
orait then..
bubbye..

semoga dikau tenang di sana.
insyaAllah. ameen..


~alya~



0 comments:

 
;