Monday, August 4, 2014

raya 2014

bismillahirrahmanirrahim.
assalamualaikum.


hallo kawan2. 
*aku cume bajet2 ade org bace..muahahhaa

selamat hari raya !!!
raya ke-9. 
masih beraya kah ??
aku raye 3 hari je.. seterusnya duk umah.
tpi kakak aku smpai raya ke-7 kot. haha
xpe lah...dia ramai kawan.
aku xde.
:D

raye ke-2, aku buke fb. perghh !!! penuh gamba raye.
suke sgt aku tengok.. :D
bahagia. !!!


(kami tema berpasangan. :))

well, utk tahun nie, aku x wish raye dekat sape2
unless org tuu wish tuu dkat aku.
rupe2nye, 4-5 org je kindly wish me thru sms.
muahahahaha
padan muke. xpexpe
paham.
dunia hari nie,
dunia whatsapp..wechat..
barang free babe.
mane laa ade org nk sent msj dkat kite nie. haha :D

well, x kesah pon dgn org laen..
aku tggu sorang je..
tpi.... x kunjung tiba...
sedih sgt. :(
xpe lah. dia dh sombong.
ke aku yg sombong ???
ntah.. 
mls nk msj sape2 dh.
let it goooo !!!!

lya...lya...
padan muke hang.
 :P


ok enough !!!!

sebenarnya kan., puasa tahun nie adlh puasa paling bermakna
sebab aku sempat khatam sekali al-Quran.
apelah yg aku buat...cuma dpt khatam sekali jer ???
^^, 
ok pe ??? 
thn lepas x sempat tau. sibuk dgn exam...
tp xpe, thn lepas punya Ramadhan dkat KKNC,
imam best2.. hehe.. :D
gatai !!

"eh, malam nie sape imam ?? "

"wow !! dia lah.."

hahha. antara dialog aku dengan housemate aku.. :D 

tpi kan, raye thn nie x rase pape.
mungkin sebab dh besar ??

hah !! yg menyampahnye,
org mesti tanye, mane kakak mane adek ??
and orang akan guess aku nie kakak.

ok fine !!!!! 
tau laa muke aku nie matured ! gemuk ! hodoh ! 
tp x payah lah insult aku.
sakit hati kawan tau !!
kawan cube tepis segala rase hati yg marah dgn kate2 mcm tuu...
tpi, sometimes aku gagal.

sampai 1 hari aku nanges, nanges dan nanges semahunya.
nanges supaya aku dapat lembutkan hati aku yg makin lame makin keras.
arghhh !!!!! lya !!!!
ape nk jadi nie. !!!

btw, sape2 yg aku x wish, nk wish dekat sini je lah,

"SELAMAT HARI RAYA"
SEMOGA SENTIASA BERBAHGIA

makin kite dewasa, makin kita memahami erti hidup,
makin kita matang dalam mengatur hidup,
makin kita teringin nak putar masa agar dapat membetulkan segala kebodohan yang telah kita buat,
makin buat kita rase x nak hidup. hhahha . aku ler tuuu !!!!

:) ok bye. 
entry mengarut utk raye kali ini. 

pssstttt : penat hidup dalam kepura-puraan.. semua orang same je...
pura2 sayang, tp dalam hati menyampah,
pura2 baik, tp dalam hati benci,
pura2 rindu, tp dalam hati x pon.

OH DUNIA !!!!!

~Alya~

0 comments:

 
;