Friday, March 18, 2011

confuse day !

assalamualaikum..

awkk.... sy confuse sgt sgt !!

pasal ape ??

emm.. rahsia..

haha

saya da citew kat diary sy daa...

hehe

tp.. 17/03/2011 was a memorable day..

miss that day..

why ?? huhu..

sbb aku buat reunion ngn gewe gewe lama aku..

mereke mereke ialah : alyani, ella, farah, sherah, rafiq, khairul, faizal, faez, badrul , n shahrul... :)

ramai yg adam dri hawa.

aku x taw.. sbb bkn aku yg manage.. tp farah..

on that day... aku x sangka jumpe ngn kawan aku... haha.. lawak2..

pastu.. aku da janji daa nk meet "dia" .. shinichi aku..

haha

tp act aku menyesal gak..

bkn ape.. aku menyesal kes aku buat bende salah..

hope after this, benda nie x jadik lagi... insyaAllah..

semoga Allah jaga aku..

ameenn..


~alyaa~

p/s : no pic was posted bcoz x upload agi pic pic tuu.. :D

3 comments:

Anonymous said...

salam adik :) itu blog baru akk :D tiap hjung mgu akk update. rindu nk chat smp pg dgn adik :) huhu

Atilia Athira said...

akak...x leh nk bke profile...dy ckp unavailable ...alia pon rindu nk chat smpai ngn akak... tp tuu laa... cable kat umah alia kne curi... sedeyh nye...

Anonymous said...

ouhh,dah bolehlahh adik.hari tu akk private profile :) sorry :D

 
;