Saturday, March 12, 2011

Ape Khabar dy skrang ???

assalamualaikum.

halluuu..... miss miss miss

windu gler gler..

ana blogging nie atas permintaan kak yam.. :D

nape x blogging ??

systemic error .

huhu..




saya rindu awk.

saya rindu kamu

saya rindu dia

saya rindu mereka

saya rindu sahabat saya

saya rindu kekasih hati saya yang satu ini.

saya rindu nk melenggokkan jari jemari saya..

saya rindu nak beronline sampai pagi..

pokok bunganya, saya rindu nak buat semua benda.

huhu...




untuk berblogging nie, tangan saya agak kaku..

almaklumlah... dah lame jari jemari nie x menari - nari di keyboard ini..

klau dulu , slalu sangat... skang nie insaf dahh.. huhu


oh ye, ape khabar dy skang nie ??

sape ??

dia....




my love !

huhu

dah lame kami x berhubung.

negara dia kan kena TSUNAMI

tempat dy kene x ??

cane ngn member member dy yg laen ?

ran mauri, haibara, genta, doraemon, shin chan, ultramen tiga, ultramen gaya n many many more... cane ngn naseb diorang ?

ohh,,, hope u all are save.... klau x, cane saya nk idup tanpa awk shinichi ? awk mnjadi sumber inspirasi saya tika buat investigation...

huhu...

:D

dunia akhir zaman !

:D

dah puas saya membebel tuk post sy yg 1st .

shinichi is da number one to be story. :D huhu


~alyaa~

2 comments:

Maryam Kamal said...

sape kak yam tu?

haha.

adik, dahlah jarang2 online.. cuba la post yang berfaedah sikit.. cthnya cerita pasal kebaikan kakak senior pd awk ke.. psl kak yam awk yg baik tu ke... hehe :D

ape2 pun, all the best adik! :)

Atilia Athira said...

kak yam ialah seorang yang suke prasaan dan orang yang sudah tua dibandingkan dengan alia yang masih muda. dy adelah senior sy yang garang2 kucing... yang suke tease adek adek junior dy yang x brape kuat seperti saya.. dan sekarang, oleh sebab dy sudah tua, dy tidak dapat duduk di Maahad lagi.. dan disebabkan dy sudah tua.. saya merinduinya...

:D

haha.. kak yam..
dlm coment pon jd lahh.. huhu

ketandusan idea nk citew yg berfaedah.. :D

 
;