Tuesday, August 11, 2015

Final Exam Sem 2

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum...


haiiiii.
setelah fikir2...hari nie nk cite sal exam la...
blh kan??
knp nk cite sal exam??
sebabnye...

aku sedih !!!!

exam aku x leh nk struggle sgt.
x leh nk fokus,..
paling sedih mase paper organic chemistry..

sedih sebab aku x leh jawab sgt.
sebenarnya..Dr da bg guide line dah,,
and aku mmg fokus ape yg Dr cakap tu..
sekali masok dewan..


ya Allah !!
soalan ape nie??
bila aku belajar benda nie??
nak menangis aku ase..
and yg soalan2 spot..
memang aku bace, aku buat latihan.
tp dlm dewan, menangis x berlagu aku.
satu pon aku x engat. 
nk klentong pon x  boleh..
last2..
aku biar kosong je.

nangis ke'stress'san. :D

sbnrnye..
mase exam hari tu..
aku kena allergy of what...im not sure..
sebab aku x penah kena sblom nie..
jadi aku x tahu allergy ape.
and ape yg aku patot buat.
pegi klinik pon Dr x ckp ape2.

allergy tu..aku gatal..seluruh tubuh.
about 3 weeks gak..
seriau aka seram weh tgok keadaan aku..
kalau tak tahan sangat, aku nangis..
bukan sekali aku nangis..
:D
 malu lak..
ade sekali tu ternangis depan sorang budak laki nie.
hehe, sape suh tgok aku nangis ? :p


well, tu je la nk cite..
ade lagi sbnrye yg berkait ngn exam nie..
tp..aku nk cite dlm the untold story..
hehe..yg tu..
nk tulis je.. x mau post :D

xde org nk bace pon kan ^^,
da uollss

Love,

~alya~


0 comments:

 
;