Thursday, September 2, 2010





halo , n gud morning my blog !
:D

sebenarnya, sy tidak ketahuan nk tulis ape...
rase nk mengarut je.. x pe kan ?
no worry, this mine !
:D

saya jeles laa bce blog orang laen, best sgt
tpi saya ? ntah pe pe laa yang saya mengarut kat sini

contoh laa kan, kak maryam
gaya tulisan dy best, sastera tinggi..
ade unsur2 pengajaran..
itu laa yang menjadikan saya jeles dengan kakak saya nan 1 itu..

kalau kak farah pulak,
sastera tinggi jgak,
walaupun dy gne blog as tempat meluahkan perasaan,
namun bahase nye best..
betol, x tipu..

erm...tzam same laa dengan kak farah..
gaya bahase attractive ..
walaupun dy ckp ntah pe pe kat blog dy * wink *
*jgn marah ye tzam :D

tapi saya ??
saya pon x tau ape yang saya tulis..
haha..





ermm... untuk menulis sesuatu yang bermanfaat,
perlu pada pengkajian yang teliti..
supaya benda yang ditulis tuu x sesat
dan untuk melakukan research itu, hehe
malas doe !
:D

tpi insyaAllah,
saya sedang berusaha untuk menulis 'sesuatu'
ntah laa ape dy dan bile akan muncul "sesuatu" tuu...
one find day maybe :D





tpi dah jd pebret sy untuk meletak gambar dalam setiap post sy..
kan lebeh menceriakan blog saya yang kehitaman ini..
kan ?


2 comments:

niharaf said...

thanks adik... :)
alah nak lagi cantik ayat tuh adik jiwai bila menulis..bila adik jiwai mesti boleh pnylahh...setiap kata-kata yg diluahkn mempunyai kuasa dan hikmatnya tersendiri..sbb tu org tua sllu berkata jaga percakapnmu..kerana mulut badan binasa...

Atilia Athira said...

tq kak farah atas nasihat tuu..
insyaAllah..
nanti nak try tulis dgn sepenuh ati :D

 
;