Thursday, July 15, 2010

SELAMATKAN BELIAU YA ALLAH






ya Alllah...selamatkan beliau...

HILMI MAT SALLEH
yaa...selamatkan beliau...
beliau telah dimasokka
n ke Hospital Raja Perempuan Zainab
mnurut sumber yg agak boleh dipercayai,
ckgu masok wad tuu kelmarin
beliau akan menjelani pembedahan pada hari selasa,20/07/10
untuk membuang ketumbu
han dalam tulang belakang..


Oh Allah


x penah ku duga ckgu yg sangat ku KASIHI itu ada ketumbuhan..
sejak bila ??? x tau...
betol..x penah ku
ketahui..
tp, kata fatimah, ckgu ade bnde tuu dah lme, tp beru tau minggu nie n tros msok wad







SOME INFORMATION ABOUT HIM

nama : HILMI MAT SALLEH (cam nme adekku :))
umo : 39
tinggi : 170 ++

(hri tuu ckgu ade ckp,tp lupo laa)

berat ?? hehe..x tau
terer dlm penggunaan komputer aka IT

my science teacher when i was in year 4 n 6
g
arang pada waktunya (time byk sgt kje @ student x buat kje/ bwk buku )
* penah juga kne denda ngn ckgu jalan itik gara2 tertinggal buku amali scince..hehe
sgt rapat dengan student nye..
especially ngn students ppuan

include of me !!

sangat suka memberi mo
tivasi kepada kami
caring n loving



uh !! byak sgt.. smpai x tertulis laa kat sini..
urm....rse x sdap ati sgt nie..
nk g mlawat ckgu...

tp tye kengkawan..

ella dah p ngn fatima
h n dhirah
alyani n farah nk p ngn family

sherah ??
x tau agi tuu...lom tye..
ye btol...
skolah ku dikra agak berdekatan ngn hospital tuu..
tp...x kn nk g pas skolah kot ??
mne laa aku tau kat mne wad ckgu..
mne laa aku biase ngn tm
pat tuu
agipon.. x best laa p sorang2 kan ??
teman ??
sape ??
kamoo ??

hahhaa
siapa kamoo ??

wonder...






{ini laa ckgu hilmi}




{pic ini n yg di ats time ckgu treat kitorang mse reunion taun lepas..mse nie.. ckgu puasa.. :) }






ape lagi ek ??
urm..

lastly..


{semoga cepat sembuh ye cikgu}


Kami ex-student ckgu sentiasa mendoakan kejayaan pembedahan itu..
smoga ckgu akan kembali menceriakan skolah SK LEMAL
dan mengajar dengan baik
berjalan tanpa tongkat lagi
solat bukan lagi secara duduk

cikgu..
saya tau yang ckgu x akan bce ape yang saya tulis nie..
tpi..biarlah..
saya nk ckp jgak..

SAYA SAYANG CIKGU

ckgu banyak berjasa pada saya...
banyak nasihat yg ckgu bg kat saya
ckgu sntiasa amek berat time year 6 dlu n till now !!

cikgu...
sy ingat lagi camne ckgu mrah saya sbb jwab soklan science mengarut2..
hehe...
sorry ckgu...
sy x tau nk gne otak dlu....
huhuhu

sy ingat lagi muka ckgu yg kecewa ngn sy...
sbb yg sama
jwb mengarut2
ntah ape soklan nye..lupo sieyh
kalau ckgu buat salah, maknenye sy x akn leyh A for science
2 markah itu sgt penting...
last2..ckgu trima jgak jwpn sy yg x msok akal tuu..

sy ingt lagi...
camne muka ckgu bila bagi nasihat + motivasi
smpai sy takot nk tgok muka ckgu...

cikgu..
sebab ckgu yg teach dlu when i was in year 4,
sy jd mnat science ckgu..
science x susah
memerlukan kefahaman dan praktikal
dan sekarang..
saya masih mnat science ckgu

saya akan study btol2 ckgu..
especially subject science

insyaALLAH

~Alyaa~

0 comments:

 
;