Wednesday, December 30, 2009

hari-hari terakhir aku....

assalamualaikum....


hari ini....
aq ingin mnkmati sepnuhnye
hari2 terakhir aku
sebagai bdak form2
lagi 10 jam lagi...
aku akn mnjd dak form3
terpkse laa aku
mematuredkn ckit diri ini..
hahaha....

alaa...x best nyer...
dah nk jd org yg x brape mde nie...
prasaan rindu pde
dak2 form 2p2 mkin tebal

tertye2...
adkh kte msh bersme???
atau...
aku yg kecundang??
oh..tdak2....
think positif....

alaa..redho je...
tuu kn dh suratan takdir...
tiade spe yg bleh mlwn....
tpi...
argh..pasrah...

maafkn aku kalau ade
salah dan silap
bek yg disgjakn
mhupun tdak..
aku jga mnusia biasa...
bisa melakukn kesilapan...

aku x tau..
sme ade aku'
harus bersedih atau gembira??
hmm...
nnt laa aku decide len kli...
mwahahaha

assalamualaikum...

~alyaa

0 comments:

 
;